בבלוג שלי תמצאו תמונות FAIL קורעות..! סרטונים מצחיקים, סרטונים כואבים, סטנד אפ,מדריך איך לפתור קוביה הונגרית ושאר ירקות...
חחח(תמיד רציתי להגיד את זה)... תמשיכו לצפות גם בעמודים הבאים....אתם יכולים גם להסתכל בארכיון לראות את הפוסטים...

.

יום שלישי, 29 ביוני 2010

סכנה - צ'ופסטיק בתוך המוח

סין: פעוט ניצל לאחר שצ'ופסטיק שנתקע באפו חדר אל המוח
רופאים בבית חולים בבייג'ינג הצליחו להציל את חייו של לי ג'ינגצ'או, פעוט בן שנה וחודשיים, שהגיע אליהם לאחר שצ'ופסטיק שנתקע באחד הנחיריים שלו חדר למוחו. הפעוט שיחק עם כמה מקלות בזמן שאמו שטפה כלים במבטח, כשלפתע נפל והחל לבכות. האם נחרדה לגלות כי אחד המקלות נתקע עמוק בתוך אפו של בנה, ובבית החולים הסמוך לבית המשפחה התברר כי הצ'ופסטיק חדר לתוך מוחו של לי הקטן. בבית החולים לא היה את הציוד הדרוש לניתוח, והוריו של הפעוט נסעו איתו במשך 10 שעות כדי להגיע לעיר הבירה. הוא הגיע לבית החולים בבייג'ינג כשהוא סובל מחום גבוה ודופק לא סדיר והוכנס מיד לחדר הניתוח, עם חשש שיישאר משותק לכל ימי חייו. עם זאת, הנוירוכירורג הבכיר שטיפל בלי עמד במשימתו בהצלחה רבה, והפעוט יצא מהסיפור הזה עם דימום קל בלבד וללא כל נזקים עתידיים. הוא צפוי להשתחרר מבית החולים כבר בימים הקרובים.
סוף טוב. לי הקטן אחרי שהגיע לבית החולים
סוף טוב. לי הקטן אחרי שהגיע לבית החולים

.